بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

دوستت دارم به ۲۴ زبان دنیا

 1) English : I Love You
 2) Persian : Tora doost daram
 3) Italian : Ti amo
 4) German : Ich liebe Dich
 5) Turkish : Seni Seviyurum
 6) French : Je t'aime
 7) Greek : S'ayapo
 8) Spanish : Te quiero
 9) Hindi : Mai tumase pyre karati hun
 10) Arabic : Ana Behibak
 11) Iranian : Man doosat daram
 12) Japanese:Kimi o ai shiteru
 13)Yugoslavian:Ya te volim
 14) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida
 15) Russian:Ya vas liubliu
 16) Romanian : Te iu besc
 17) Vietnamese : Em ye^u anh
 18) Ukrainian : Ja tebe koKHAju
 19) Tunisian : Ha eh bak
 20) Syrian/lebanese : Bhebbek
 21) Swiss-German : Ch'ha di ga"rn
 22) Swedish : Jag a"Iskar dig
 23)Africans:Ek het jou liefe
 24)Bavarian : I mog
 

شعر موزیک پایانی برنامه کوله پشتی

خداحافظ همین حالا

همین حالا که من تنهام

خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمهام

خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید

به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده ست

نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده ست

خداحافظ واسه اینکه نبندیم دل به رویاها

بدونیم بی تو و با تو همینه رسم این دنیا

خداحافظ

خداحافظ

همین حالا

خداحافظ

سالها رفت و هنوز

سالها رفت و هنوز
یک نفر نیست بپرسد از من
که تو از پنجره عشق چه ها می خواهی
صبح تا نیمه شب منتظری
همه جا می نگری
گاه با ماه سخن می گویی
گاه با رهگذران
خبر گمشده ای می جویی
راستی گمشده ات کیست؟ کجاست؟
صدفی در دریا است؟
نوری از روزنه فرداهاست
یا خدایی است که از روز ازل پنهان است؟
بارها آمد و رفت
بارها انسان شد
و بشر هیچ ندانست که بود
خود او هم به یقین آگه نیست
چون نمی داند کیست
چون ندانست کجاست
چون ندارد خبر از خود که
خداست.

طبیعت من

روزی مردی عقربی را دید که درون آب دست و پا میزند او تصمیم گرفت عقرب را نجات دهد اما عقرب انگشت او را نیش زد . مرد باز هم سعی کرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد اما عقرب بار دیگر او را نیش زد . رهگذری او را دید و پرسید : برای چه عقربی را که نیش می زند نجات میدهی ؟ مرد پاسخ داد : این طبیعت عقرب است که نیش بزند ولی طبیعت من این است که عشق بورزم چرا باید مانع عشق ورزیدن شوم فقط به این دلیل که عقرب طبیعتا نیش میزند ؟؟

داغ بی تو زیستن...

وَ اُفَوِّضُ أَمر ِی إلَی الله إنَّ اللهَ بَصِیرُ بالعِبَاد «غافر/44»

ای خویشاوند راستین!
که هرگز با تو نبوده ام
ای مخاطب من!
که هیچگاه با تو سخن نگفته ام.
بی تو با بیگانگی و سکوت می میرم،
انتظار، گم کردن توست،
غربت غم دوری تو،
اضطراب درد بی تو ماندن و غم، داغ بی تو زیستن....

چشم به راحت نازنین...

از دور دست های زلال می آیی برای نخستین بار

و می مانی برای همیشه

چون گلی بر سینه تاریخ

و تو نگاهم می کنی با شرمی ژرف می خندی

و تی تی صدایم می کنی

جای اولین نگاهت هنوز بر گونه های تکیده ام مانده

چشمانت می درخشد و در تابش انعکاس نگاهت چانه ام را به سینه می چسبانم

از دوری می گویم و غریبانه می مویم

دستان کوچکم در دستان مردانه ات گم می شود

: می روم اما زود می آیم

می مانم . تا همیشه باور کن

قلبم را نور باران می کند جملاتت

می مانی؟ می مانم

تا همیشه ؟ تا همیشه

می روی.....

و روزها و ماها باردار و سنگین بر تن نحیفم می تازند

هنوز نیامده ای

و من منتظر همیشه بیدارت سر جاده

عبور هر سوار را با چشم دنبال می کنم

که بیاید

بایستاد

غریبه آشنایی پیاده شود

بماند

برای همیشه.....

هنوز نیامده ای

هنوز.......

ماه من غصه نخور...

ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد داره

دنیامون یه عالمه؛ آدم خوب و بد داره

ماه من غصه نخور همه که دشمن نمی شن

همه که پر ترک مثل من و تو نمی شن

ماه من غصه نخور مثل ماها فراوونه

خیلی کم می شه کسی رو حرفش بمونه

ماه من غصه نخور گریه پناه آدماست

تر و تازه موندن گل؛مال اشک شبای ماست

ماه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت

خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

ماه من غصه نخور پنجرمون بازه هنوز

باغچمون غرق گلای ناز و عاشقانه هست هنوز

ماه من غصه نخور باز داره فصل سیب می شه

می دونم گاهی آدم تو وطنش غریب می شه

ماه من غصه نخور ؛ماها که تب نمی کنن

ماها که از آدمکا کمک طلب نمی کنن

ماه من غصه نخور شمدونیا صورتین

دلایی که بشکنن چون عاشقن قیمتین

روزی که...

روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد و
مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت.
روزی که کمترین سرود بوسه است.
و هر انسان برای هر انسان برادری است
روزی که دیگر در خانه هایشان را نمی بندند.
قفل افسانه ای است و قلب برای زندگی
بس ..
روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است
تا تو به خاطر آخرین حرف به دنبال سخن نگردی
روزی که آهنگ هر حرف زندگی است تا من
به خاطر آخرین شعر رنج جستجوی قافیه نبرم.
روزی که هر لب ترانه ای است تا
کمترین سرود بوسه باشد.
روزی که تو بیایی برای همیشه بیایی
و مهربانی با زیبایی یکسان شود.
روزی که ما برای کبوترهایمان دانه
بریزیم ...
و من آن روز را انتظار میکشم حتی اگر روزی که دیگر نباشم ....