بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

تو ناز می کنی من ناز می کشم

 

تو ناز می کنی من ناز می کشم
این منطقِ کیه انگار پیشِ تو فرقی نمی کنه کی عاشقِ کیه
وقتی که خاطره غمگینِ تا هنوز تو خونه منه، یعنی که بار غم بی تو شبانه روز رو شونه منه
غمبارِ عشقِ تو رو دوش می کشم. پا پس نمی کشم با این خیالِ پوچ که چشمهای تو، دیوونه منه.
تو ناز می کنی من ناز می کشم
این منطقِ کیه انگار پیشِ تو فرقی نمی کنه کی عاشقِ کیه
روحِ تو مریمِ چشمِ تو نرگسِ دستِ تو نسترن
روحِ تو دستِ تو چشمِ تو، عشقِ من، گلخونه منه
.
.
.
.
.
.
.
تو ناز می کنی
من ناز می کشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوونه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ

آفریننننننننننننننننُ خیلی زیبا نوشتین فوق العاده است.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد