بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

چگونه گریه سر کنم؟ که یار غمگسار نیست! مرا به خانه ام ببر! که...

 

نباشی تو دنیا می خوام نباشه, این روزگار روزگارش سیاه شه, دلم واسه کی جز خودت فدا شه, نباشی تو دنیا می خوام نباشه.عشق تو آبرویه من, داشتنت آرزویه من, اسم قشنگت با یه بغض, همیشه تو گلویه من, جز تو کسیرو ندارم, سر رویه شونش بزارم, خودت میدونی نازنین, که من چه قدر دوست دارم, نباشی تو دنیا می خوام نباشه, این روزگار روزگارش سیاه شه, دلم واسه کی جز خودت فدا شه, نباشی تو دنیا می خوام نباشه.

دوباره دل هوای ، با تو بودن کرده ...~ نگو این دل ، دوری عشقت و باور کرده ...~ دل من خسته از این دست به دعاها بردن ...~ همه آرزوهام با رفتن تو مردن ... ~

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ http://bojnord1400.blogfa.com

سلام الهی تاقیامت زنده باشیدروح لطیف واحساس پاکتا ن ستودنی است اگرفرصت کردیدوبه وبم سرزدیددرآرشیواسفندسفرنامه ام رابخوانیدمنتظرنظرادیبانه شما هستم .ممنون
احسان

http://bojnord1400.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد