بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

chat با خدا

 

chat با خدا

یادته روزی که به لیست بنده هات addام  کردی؟
یادته
salamات  کردم تو هم salamام   کردی؟

 

یادمه حرفاتو گوش نکردم. بهم گفتی: آهای بنده چی کار کردی؟
شاید به خاطر همینه که
offlineام  وreply    نکردی؟

 

وای؛ شایدم که ignore ام  کردی؟
واااای؛ نکنه از لیست بنده هات
deleteام  کردی؟

 

پس بگو چرا pm  میزارم جواب نمیدی
نه؛ ولی تو با معرفت تر از اینائی

 

خدایا من ignore  شده روزگارم
هر جوری که بگی با این روزگار می سازم

 

اینقدر buzz  میزنم تا تو جواب بدی
راستی؛ بازم یادت رفت
email هام و جواب بدی

 

تا وقتی جواب ندی منم buzz  میزنم
اگه جواب ندی دیگه قهر میکنم

 

خوب میدونم سرت شلوغه خدا جون
ولی میدونم که دلت برام نگرونه خدا جون

 

یعنی میاد یه روز که web cam تو روشن کنی؟
ما رو به دیدنت
invite مون  کنی؟

 

خدایا accountام  داره تموم میشه
میخوام یه چیزی بگم روم نمیشه

 

خدایا tell  بهت بدم؛ زنگ میزنی؟
آخه خدا تو چرا به ما
 tell ندادی؟

 

خدایا؛ یه چیزی بگم دیگه میرم
خدایا؛ به خدا خیلی دوست دارم

))طنز نویس: مجتبی فاموری(