بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

واست نوشتم نامه ای، شاید دلت بسوزه...

 

من بی تو یه نا تمومم, من بی تو یه نیمه جونم, دور از تو نذار بمونم, من بی تو نه...! نمی تونم. ای عشق راه دور من! شکسته ی مغرور من, حادثه, رفتن تو بود, مهم نبود غرور من, مهم نبود شکستنم, به پای تو نشستنم, مهم تو بودی عشق من, نه قصه ی دل بستنم جای تو, تو آغوش منه, این معنی دوست داشتنه, رفتی و خاطرات تو, قلبمو آتیش میزنه, اشکام به وقت رفتنت, عذاب تلخ باختنه, ارزششو داشت عشق من, معجزه ی شناختنت, مهم نبود دلسوختنم, دور از تو پر پر زدنم, به افتخار عشق تو, می گم که بازنده منم, من بی تو یه نا تمومم, من بی تو یه نیمه جونم, دور از تو نذار بمونم, من بی تو نه...! نمی تونم.

 

 

بدجور دلم تنگه واست ، می خوام که باز ببینمت
ستاره ی سهیلمی ، از آسمون بچینمت 

واست نوشتم نامه ای ، شاید دلت بسوزه
نیستی امّا دوست دارم ، هنوزم که هنوزه

نظرات 1 + ارسال نظر
ع.ب. جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ب.ظ http://301040.blogsky.com

kheyli axesh ghashang bood. vaghean ziba bood. mamnoon
http://301040.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد