بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

اللهم رب شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن

یا ایها الذین آمنوا کتب علیکم الصیام کما کتب على الذین من قبلکم لعلکم تتقون.
اى کسانى که ایمان آورده‏اید روزه بر شما واجب شده همانطور که بر اقوام قبل از شما واجب شده بود شاید با تقوا شوید.

رمضان ماه ضیافت و بارش رحمت الهی بر قلوب مومنین، ماه رمضان، ماه خداوند، ماه بندگی و رسیدن به قرب الهی، ماه آمرزش گناهان و ماه خوبیها فرا رسید.
و چه ماهی است این رمضان، ماهی که شیطان به اسارت در می‌آید، بندگان خداوند از وسوسه و فریب شیطان در امان می‌مانند و خداوند به برکت این ماه عزیز، گناهان ملتمسین درگاهش را می‌زداید و قلبها را تطهیر می‌کند.
ماه پربرکت رمضان، ماه لیالی قدر است و درهای رحمت و عطوفت الهی در این ماه به روی همه باز است تا بندگانی که در معصیت و گناه غرق شده اند، شبانه به اقیانوس معرفت بپیوندند و با توبه و انابه و فریاد الغوث الغوث روح خود را از زنگار معاصی پاک کنند.
پروردگارا در این ماه مبارک، ما را از بهترین روزه داران درگاهت قرار ده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد