بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

تولدت مبارک♥

اگه تا روز قیامت
داشتنت نباشه قسمت
چشم به راه تو می مونم
با دلی پر از صداقت
*
اگه با اشک های گرمم
دل سنگ برام بسوزه
اگه جسم من بپوسه
بعد دنیای دو روزه
*
اگه نقش قِصه ها شی
مِه روی قله ها شی
بری و از من جدا شی
اگه باشی یا نباشی
*
نه فقط عاشقت هستم
مرحمی رو قلب خسته م
این تویی که می پرستم
سر سپرده تو هستم.
*
اگه جای تو به این دل
همه دنیا رو ببخشن
میگذرم از هر چه دارم
اگه باشی عاشق من
*
اگه زنجیره به پاهام
اگه قفل و اگه صد بند
می رسم هر جا که هستی
به تو و عشق تو سوگند
*
اگه باشی تاجی بر سر
یا که از ذره ای کمتر
دل من داغ تو داره
تا ابد تا روز اخر
*
نه فقط عاشقت هستم
مرحمی رو قلب خسته م
این تویی که می پرستم
سر سپرده تو هستم.
*
اگه با یک قلب تب دار
بشم از عشق تو بیمار
یا وجود عاشقم رو
ببرن تا چوبه دار
*
اگه زندگیم فنا شه
طعمه خشم خدا شه
یا که در حسرت عشقت
روحم از بدن جدا شه
*
اگه قلبم رو شکستی
رفتی و از من گسستی
مهربون یا خود پرستی
هر چه هستی ؛ هر که هستی
*
نه فقط عاشقت هستم
مرحمی رو قلب خسته م
این تویی که می پرستم
تو بتی من بت پرستم
*
عشق من...  

 

تولدت مبارک با یه عالمه هورا و جیغ و کیک و شمع و... .
چقد منتظر این روز بودم تا دوباره یه بهونه باشه برای صدا کردنت
از همه چی بیشتر برات سلامتی رو آرزو می کنم.
وای خدا جونم چقد خوشحالم من، دارم صدات می کنما...
100000000000000000000000000 بار تولدت مبارک♥

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد