بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

کمکم کن............

 

کمکم کن کمکم کن نذار اینجا بمونم تا بپوسم
کمکم کن کمکم کن نذار اینجا لب مرگ و ببوسم
کمکم کن کمکم کن عشق نفرینی بی پروائی میخواد
ماهی چشمه کهنه هوای تازه دریائی میخواد

دل من دریائیه چشمه زندونه برام
چکه چکه های آب مرثیه خونه برام

تو رگام به جای خون شعر سرخ رفتنه
تن به موندن نمیدم موندنم مرگ منه

عاشقم مثل مسافر عاشقم
عاشق رسیدن به انتها

عاشق بوی غریبانه کوج
تو سپیده غریب جاده ها

من پر از وسوسه های رفتنم
رفتن و رسیدن و تازه شدن

توی یک سپیده طوسی سرد
مسخ یک عشق پر آوازه شدن

کمکم کن کمکم کن نذار این گمشده از پا در بیاد
کمکم کن کمکم کن خرمن رخوت من شعله میخواد

کمکم کن کمکم کن من و تو باید به فردا برسیم
چشمه کوچیکه برامون ما باید بریم به دریا برسیم

دل ما دریائیه چشمه زندون مونه
چکه چکه های آب مرثیه خون مونه

توی رگ بودن ما شعر سرخ رفتنه
کمکم کن که دیگه وقت راهی شدنه

کمکم کن کمکم کن............

نظرات 2 + ارسال نظر
اجادسا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری نوشتتونم خوندم جالب و قشنگ بود اگه وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن ممنون میشم اگه خوشت اومد خواستی اَدم کنی با ماهی سیاه کوچولو اَدم کن اگه اومدی به وبلاگم فقط نظر یادت نره باز ممنون از نوشتهات، موفق باشی خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

دریا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.daryaadel.blogsky.com

سلام گلم.

@@دل نوشته های دریا@@ بروز شد.

نمیای تا با حضور سبزت خوشحالم کنی؟!

منتظرتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد