بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

شکستم ها ؟؟

چشمات ...

نگاهم کن

 

احساس میکنم از چشمات افتادم

                ... شکستم .

                                             

به تو قول دادم ...

وعده کردم که به تو سر نزنم
 برسم تا دم در در نزنم
 قول دادم به غزل های خودم
 زل به چشمان تو دیگر نزنم
 مطمئن باش خیالت راحت
 گله ای از تو به دفتر نزنم
 این چه رسمی است که باید یک عمر
 حرف خود را به تو آخر نزنم
 برو ای عشق برو تا اینکه
 روی دستان تو پرپر نزنم

هنوزم عشقمون کاله .................

هنوزم  عشق  تو  کاله             قرار  ما  هتل  لاله
همون جا که تورو دیدم             ولی بد بود نبوسیدم
همون جا که منو دیدی             یواش اسمم رو پرسیدی
همون جا که همه دیدن            همه این رازو فهمیدن
همون جا که نفس کم شد        بهشت عشق مریم شد
همون جا که تکونم داد             تورو  آروم   نشونم   داد
همون جا که شدم فرهاد         تا چشمم به چشات افتاد
همون جا که می لرزیدم           به جز اسم تو نشنیدم
همون جا که  یه دنیا بود           یه کلبه ش مال زیبا بود
همون جا که واست مردم         به اسم تو قسم خوردم
همون جا دل دگرگون شد         چشام کارون بارون شد
همون جا که تکون خوردم         آره عاشق شدم مردم
هوس   کردم   برم    اونجا        شاید امروز شاید فردا
ولی  اینبار     دیگه     تنها         دلت نیست که بیای زیبا
می رم اونجا که وایسادی        جواب   عشقمو    دادی
می رم   دیوونه  شم  بازم        تو    رو   یادت    بیاندازم
می رم اونجا اتاق شیش           به یاد هفت سال پیش
هنوز عطر تو اونجاهاس            اتاق شیش مال زیباس
آدم    اونجا      فراوونه             می گن طفلی چه دیوونه
می گم من عاشق زیبام           واسه اینه حالا اینجام
همین روزا قرارم بود                 توی این معبد معبود
می خوام گم شم تو هفت سال پیش
     با زیبای اتاق شیش
می خوام اون اولا باشه            همش خالص طلا باشه
می گم اما واسم سخته           نباشم گفته خوشبخته
اون اصلا عاشق من نیست       تو قصه ش حرف موندن نیست
قدش رعنا چشاش روشن        با هرکس هست به غیر از من
من اون کس که می خواد نیستم         بزرگه من زیاد نیستم
همش یه شاعر سادم             که توی راهش افتادم
یه روز بی اعتنا می ره             یه روز دستامو می گیره
یه روز ابره یه روز آفتاب           یه روز خوبه یه روز بی تاب
حسابی از دسم خسته س       ولی قفل لباش بسته س
می خواد از عمق قلب و جون              برم از زندگیش بیرون
ولی من خیلی دیوونم               می خوام گم شم نمی تونم
چی می شد اون منو می خواست           الان عکساش همش اینجاس 
ببین زیبای توی قاب                   با من باش لا اقل تو خواب
هنوزم عشقمون کاله                قرار     ما     هتل     لاله

(شعر از مریم حیدر زاده)

تنهایی را دوست دارم چون بی وفا نیست

Entry for May 27, 2007

تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست .....
تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست.......
تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کرد م.........
تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند م هم تنهاست.......
تنهایی را دوست دارم زیرا .......
در کلبه تنهایی ایم در انتظار خواهم گریست وانتظار کشیدنم را پنهان
خواهم کرد ....