بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

شعر موزیک پایانی برنامه کوله پشتی

خداحافظ همین حالا

همین حالا که من تنهام

خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمهام

خداحافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید

به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید

اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده ست

نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده ست

خداحافظ واسه اینکه نبندیم دل به رویاها

بدونیم بی تو و با تو همینه رسم این دنیا

خداحافظ

خداحافظ

همین حالا

خداحافظ

نظرات 4 + ارسال نظر
اوشگول جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ http://oshgool.blogsky.com

وبلاگ جالبی داری...
شعرش قشنگه.

علی رضا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام
پول رو آماده کردید؟

علیرضا موسی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ

من موسی ام!‌همین الان قالب برای بلاگفا بفرست!‌دست اول! باشه! اون لینک فیلتر شکن هم که نفرستادی! من خفه ات می کنم!

محمد ازامارات دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ب.ظ

salam reza jan halet che tore? sheri ke neveshti vaghean ghashnge chetor begam ye joorayi ashke adamo dar miyare omid varam be kare khodet edame bedi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد