بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

خیلی وقت سایتو بر سر ندارم

خیلی وقت سایتو بر سر ندارم
چشم به در دارم ازت خبر ندارم
خیلی وقت زیر رگبار محبت
پای رفتن دارم، همسفر ندارم
تو برام همه کسی تو برام هم نفسی
نمی دونم که چرا تو به من نمی رسی
جای امن بودنم گرمی آغوش توست
دلی دارم نازنین که همیشه پیش توست
کی به تو گفته دیگه تو رو نمی خوام
با دلی عاشق به دنبالت نمی آم
کی به تو گفته دیگه دوستت ندارم
گله بوسه بر سر رات نمی کارم
به من بگو کدوم صدا با تو هنوز عاشقانه می خونه
کدوم دل درد آشنا مثل دل من به پات می مونه
شبای من بدون تو یه آسمون بی ستارست
بودن تو برای من مثل تولدی دوبارست
خیلی وقت سایتو بر سر ندارم
چشم به در دارم ازت خبر ندارم
خیلی وقت زیر رگبار محبت
پای رفتن دارم، همسفر ندارم

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی ماه سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام عالی بود موفق باشی و شاد

دیوونه چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام
بسیار زیبا و با احساس قشنگ نوشتین. واقعاْ نمیدونم چی بگم اما احساس میکنم حرفهای خودمه حرفهای دلمه . دلم میخواد یه روزی بشه که اونم ...............

دیوونه چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام
خوبین شما
راستشو نمیدونم چی بگم اما دوباره اومدم بگم که هر روز وب تونو باز میکنم و این آهنگ قشنگشو گوش میدم و هر روز نوشته هاشو میخونم. خیلی دلم تنگه بیشتر وقتها احساس خفگی میکنم. بسیار قشنگ مینویسی.این کار همیشگی منه. آرزومند آرزهاتون
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد