بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

سلام بر رمضان

قال الله تبارک و تعالى:
یا ایها الذین آمنوا کتب علیکم الصیام کما کتب على الذین من قبلکم لعلکم تتقون.
خداوند تبارک و تعالى مى‏فرماید:
اى کسانى که ایمان آورده‏اید روزه بر شما نوشته (واجب) شد، چنانکه بر آنان که پیش از شما بوده‏اند واجب شده بود باشد که پرهیزگار شوید.  (سوره بقره آیه 183)

ســــلام ... باز ماه رمضان ... باز افطار ... باز سحر ... و باز صدای ربنای شجریان در سر سفره های افطار.
ماه رمضان امسال هم می آید و می رود... اما سعی کنیم به اهدافی که برای ما از روزه گرفتن گذاشته شده برسیم که همانا تکامل جسم و جان و روح انسان است در ماه رمضان نه تنها جسم انسان تصفیه و پالایش میشود بلکه قلب و روح انسان نیز اینچنین میشود در حدیث آمده است که : هر کس چهل روز عملش را برای خدا خالص گرداند چشمه های حکمت از قلبش به سوی زبانش سرازیر می شود. میتوان آغاز ماه رمضان را آغازی برای این چهل روز در نظر بگیریم...
بارها گفته اند و شنیده ایم که روزه آثار فراوانی از منظرهای مختلف دارد... امروزه ثابت شده که روزه از نظر بهداشت جسم و سلامت بدن دارای فواید فراوانى است، و بالاخره این ماه، ماه خانه تکانى دل از گناه و آلودگى است. همه رو دعا کنید. من رو هم فراموش نکنید. التماس دعا.