بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

ای تو تنها خوب دنیا

بیا ای ناجی قلبم بی تو قلب من شکسته
این همون دل شکسته ست که به انتظار نشسته

ای تو تنها خوب دنیا بی تو من تنها ترینم
با تو مثل یک ستاره بی تو من خاک زمینم ، بی تو من تنها ترینم

عاشقم عاشق ترینم بگو که اینو می دونم
حالا که از عشقت دیوونم بگو که با تو می مونم

ای تو تنها خوب دنیا بی تو من تنها ترینم
با تو مثل یک ستاره بی تو من خاک زمینم ، بی تو من تنها ترینم

می خواهم از دست تو گهواره بسازم
سر بذارم روی دستات به سعادتم بنازم

می خواهم اون چشمای دریایی ت آیینه کنم
با نگاه توی چشمات دردم و تازه کنم

تو که نیستی دنیا تاریکه برای دل خستم
بی تو من تنهای تنها دل به خلوت تو بستم

ای تو تنها خوب دنیا بی تو من تنها ترینم
با تو مثل یک ستاره بی تو من خاک زمینم ، بی تو من تنها ترینم
ای تو تنها خوب دنیا بی تو من تنها ترینم
با تو مثل یک ستاره بی تو من خاک زمینم ، بی تو من تنها ترینم
بی تو من خاک زمینم ، بی تو من تنها ترینم

این متن ترانه ناجی، از فرمان فتحعلیان عزیز است که تقدیمش میکنم به عزیزترینم

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
متنه زیبایی بود...اما می دونی باید با نبودنش کنار بیایی..
خیلی سخته..

biomid یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.biomid.blogfa.com

salam khubi?
bebin man taze 1 web zadam tush cherto pert minevisam ta hala hishki vasam nazar nazashte biao aberuye mano bekhar[خنده]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد