بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

شک نکن، صدا بزن، جوابت میدهد...

پروردگارا !!!

 

نمی دانم با این همه ناسپاسی ، چگونه تمنایم را از تو طلب کنم . از تویی که

 

خورشیدی را در زمستانی ترین روزهای زندگی ام تاباندی تا گرمی بخش لحظه های

 

 یخ زده ام باشد. من به خود بالیدم که این چنین عزیز درگاهت بوده ام.

 

اکنون خورشید در افق آرزوها در حال غروب کردن است و من مانده ام دلتنگ در

 

 حسرت آرزوهای مانده در دلم و هراسان از سکوت و تنهایی شب...

 

پروردگارا ! در این روزها که ابرهای دلم ، خیال باریدن دارند ، فقط  ذکر نام تو از

 

غم هایم می کاهد. الهی تو با رحمت بی انتهایت طلوع دوباره خورشید امیدم

 

در صبحی نمناک از اشک های دعای شبانه ام برایم مقدر کن.

نظرات 2 + ارسال نظر
عبدالله رضایی سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://rezaeionline.blogfa.com

صدایم کن
صدای تو ترانه ست


همیشه هرچی می خوای فقط از خدا بخواه

موفق باشی

نیما سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.mahosetareh.blogfa.com

اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار

دردم از یارستو درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد