بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بر سر سنگ مزارم بنویس

بر سر سنگ مزارم بنویس:
زیر این سنگ جوانی خفته ست
با هزاران ای کاش
و دو چندان افسوس
که به هر لحظه عمرش گفته ست
بنویس:
این جوان بر اثر ضربه ی کاری مرده ست ...
نه بنویس:
این جوان در عطش دیدن یاری مرده ست ...
جلوی روز وفاتم بنویس:
روز قربان شدن عاطفه در چشم نگار
روز پژمردن گل فصل بهار
روز اعدام جنون بر سر دار
روز خوشبختی یار ...
راستی شعر یادت نرود
روی سنگم بنویس:
آی گلهای فراموشی باغ!
مرگ از باغچه کوچکمان می گذرد داس به دست
و گلی چون لبخند می برد از بر ما

نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس
از باب استعاره نیست اگر عاشورا را قلب تاریخ گفته اند
زمان هر سال در محرم تجدید می شود و حیات انسان هر بار در سید الشهدا ...
آغاز ماه عزای حسین بن علی (ع) و یارانش بر شما تسلیت باد
فقط خواستم بگم هرکس پیش شما آمد و گفت کربلا خیلی قشنگه راست گفته راست
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
التماس دعا
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

فاطمه جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

خواستم عضو شم نتونستم به خاطر همین انجوری بهت میگم خیلی جالبه تا الان تونستی جلوی خودتو بگیری و حرفی نزنی من اگر جای تو بودم میترکیدم
امیدوارم به ندا برسی اگر واقعا سلاحتون یا واقعا همذیگرو دوست دارین برام اگر خواستی اف بذتر تا در مورد ندا با هم صحبت کنیم موفق باشی

سحر شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام
من سحر یکی ازدوستای ندام
خیلی وب جالب (رمانتیک) بود امیدوارم واقعا همین طور که گفتی و نوشتی باشه اگر باشه از صمیم قلب بهت تبریک میگم چون ندا واقعا دختر پاک و مهربونیه و انتخابت درست بوده
برات آرزوی موفقیت میکنم.
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد