بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

گل ارکیده

Image Hosted By Imagehigh.com

شاخه ای تکیده
گل ارکیده
با چشمای خسته 
لبهای بسته
غم توی چشماش 
آروم نشسته
شکوفه شادیش 
از هم گسسته

آشنای درده ، خورشیده ش سرده
تو قلب سردش ، غم لونه کرده
مهتاب عمرش ، در پشت پرده
تنها وصالش ، پاییز درده

دستای ظریفش ، تو دست مادر
پیکر نحیفش ، چون گل پر پر
از محنت و درد ، آروم نداره
سایه ی سیاهی ، رو بخت شومش
ارکیده تنهاست ، زیر هجومش
طو فان درد ، پایوون نداره
دست من و تو ، می تونه با هم
قصری بسازه ، با رنگ شبنم
شکوفه ای که ، غمگین و سرده
گل ارکیده س ، نمیره کم کم
بیا نذاریم ، گل ارکیده
گلی که چهره ش، پاک و سپیده
که توی پاییز ، شاخه ای بیدل
بهار ندیده ، بمیره کم کم

 

دانلود آهنگ: (گل ارکیده)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد