بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

بی تو دل من پر از تمناست بیا...

دل من شکسته تر از شیشه های شهر شماست

زبانم را نمی فهمی

زبانم را نمی فهمی ؛ نگاهم را نمی بینی

ز اشکم بی خبر ماندی و آهم را نمی بینی

سخنها خفته در چشمم ؛ نگاهم صد زبان دارد

سیه چشما مگر طرز نگاهم را نمی بینی ؟

سیه مژگان من ؛ موی سپیدم را نگاهی کن

سپید اندام من ؛ روز سیاهم را نمی بینی ؟

پریشانم ؛ دل مرگ آشیانم را نمی جویی

پشیمانم ؛ نگاه عذر خواهم را نمی بینی

گناهم چیست ؛ جز عشق تو ؟

روی از من چه پوشی ؟

مگر ای ماه ؛ چشم بی گناهم را نمی بینی ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
m6803s15 پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام
این شعر رو یه خواننده ای خونده - درسته؟!! من خیلی دنبال آهنگش گشتم - کسی می تونه کمکم کنه؟ [ناراحت]
اگه کسی لینک دانلودسش رو داشت لطفا برام میل کنه - ممنون می شم [قلب]

m6803s15 پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام
این شعر رو یه خواننده ای خونده - درسته؟!! من خیلی دنبال آهنگش گشتم - کسی می تونه کمکم کنه؟ [ناراحت]
اگه کسی لینک دانلودش رو داشت لطفا برام میل کنه - ممنون می شم [قلب]
m6803s15@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد